Member details

Hollywood Music Hall

Join
Come here often? Join this hangout! To get in touch with other regulars, for example, or to keep up to date of what's going on.

Hangouts are the new networks for visitors of bars, restaurants & clubs. Only the owners can be moderators. This way they can keep their visitors posted on new events. We'll add photo sharing, gadgets, polls and messages soon!
Sort by: -Old first- | New first

27 Jan, 22:24
Geef hier je + en/of - punten van de HMH.

Mijn + punt : Er komen goede DJ's, ik ga er vaak heen omdat de line-up dan wat beloofd.

Mijn - punt : De leeftijd, ik erger me er aan dat er zeer slecht gecontroleerd wordt op de leeftijd. Het is algemeen bekend dat zelfs als er een meid van 14 komt dat ze zonder problemen kan doorlopen. Als er bijvoorbeeld City Trip is dan vind ik het heel vet om even langs te gaan, maar dan ga ik twijfelen omdat de leeftijd gemiddeld rond de 15 jaar ligt. Dat vind ik een beetje jammer.
Als hollywood nog een keer ergens aan wilt werken voor verandering dan hoop ik dat ze zich hier mee gaan bezig houden !
29 Jan, 08:49
- Vaak te druk,donderdag = saai

+ Lekkere muziek en veel matties van me komen er
28 May, 08:34
Kleine meisjes zijn inderdaad kut
2 Jun, 18:51
HMH is idd best een leuke tent maar vaak is het probleem dat er te kleinen kindjes rond lopen en dan heb ik wel eens dat ze voor me staan en dan is het naar de beveiliger tieten vooruit korte rokje en ze mag naar binnen. maar zelf ben ik ook beveiliger en bedoel je staat daar juist om de kleintje niet binnen te laten. & een beetje zonde vindt ik sommige beveiligers daar ik bedoel je staat bij een deur om rustig te blijven en de mensen rustig te houden zorgen dat er geen ruzie komt en al maar er zijn er een paar daan bedoel ik de wat jonkies mee die wat last hebben naar een heele avond werken van agressieee zondeee....!
6 Jun, 08:45
ben er 1x geweest.. zaterdag gaan ik weer.
maar vind ook dat er te jongen mensen rond lopen 14/15. ze moeten gewoon af en toe iets geven voor 18+ vond de wc's moeilijk te vinden :-$ maar veder vond ik het wel goed geregeld daar. was bijna geen ruzie wat ik niet had verwacht.
yesterday, 12:25
+bijna nooit ruzie lekkere sfeer goeie muziek

-kleine kinderen;-)

Subject Started by  Replies   Last 
Flopp :doiknowyou:
5 yesterday, 12:25
(h) Roy(h)
10 15 May, 11:21
Zanger Petro
0 20 Jan, 09:50
Silvestre
0 14 Jan, 01:09